Reklamace / Vrácení zboží

REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 
 

KONTAKTNÍ EMAIL PRO REKLAMACE : INFO@DECOBELLA.CZ

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:


Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží. Podrobný popis všech náležitostí najdete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v původním obalu a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Po obdržení a kontrole stavu zboží vám vrátíme zaplacenou částku na váš bankovní účet nebo ji můžete použít jako kredit na další nákupy - záleží na dohodě.

Vyberte si z nabídek svůj problém a vyplňte formulář.

 

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:


▶ Zboží zašlete na adresu:

Decobella - Koeximpo/Frisbo

Lípová 1986

737 01 Karvina, Český Těšín

Česká republika

▶ V ideálním případě vložte objednávku/fakturu do zásilky nebo napište e-mailovou adresu, pod kterou jste si objednali číslo objednávky. Den po odeslání zásilky nám zašlete e-mailem číslo účtu (číslo účtu potřebujeme v elektronické podobě, není nutné ho fyzicky přikládat k zásilce).

 

V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Zboží nebude přijato!

 

Pro bezproblémové přijetí zásilky z naší strany nám prosím zašlete číslo zásilky na náš e-mail.

 

 

REKLAMACE:


Na většinu našeho zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Požadavky opět upravují naše obchodní podmínky a zakládáme si na vzorovém řešení reklamací - všechny oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většina reklamací byla vyřízena v době výrazně kratší než zákonných 30 dnů).

REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ:


▶ Podrobně popište svůj problém ( nezapomeňte přidat fotografii / video).

▶ Po přijetí reklamace zašlete zboží na adresu:

 

Decobella - Koeximpo/Frisbo

Lípová 1986

737 01 Karvina, Český Těšín

Česká republika

 

V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Zboží nebude přijato!

 

 

POŠKOZENÍ BĚHEM PŘEPRAVY:


Může se stát, že dopravce zásilku poškodí nebo že zásilka dorazí nekompletní. Případný problém budeme řešit s dopravcem a v odůvodněných případech škodu uhradíme. Vždy je však nutné, abyste nás o poškození zásilky informovali do 48 hodin od převzetí! V takovém případě nám prosím napište a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, fotografie zboží, jak bylo zabaleno, a nálepky "křehké" a "neupouštět".

 Přijaté zboží je nutné neprodleně zkontrolovat.

V případě poškození zboží během přepravy poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
Pokud tuto lhůtu promeškáte, nelze veškeré škody, i když nebyly způsobeny poškozením, reklamovat.
Převzaté zboží prosím ihned a důkladně zkontrolujte, pokud se tak stane, kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotografie poškození, fotografie zásilky a obalových materiálů).